Valmentajamme

Teemu Tokola

Seuran valmennuspäällikkö, moninkertainen florettimiekkailun Suomen mestari Teemu Tokola koordinoi seuran eri aselajien ja harrastusryhmien valmennusta ja valmentaa ase kädessä niin eri-ikäisten florettiryhmissä kuin kalvallakin.

Javier Menéndez Fernández

Seuran päävalmentaja Javier ”Havi” Menéndez päätti oman kilpauransa Pekingin olympialaisiin ja on valmentanut Oulussa kesästä 2013 lähtien. ”Havi” vastaa kaikenikäisten florettiryhmien valmennuksesta.

Gautier Baudry

Gautier Baudry valmentaa yliopiston miekkailukerhossa, Länsi-Pohjan miekkailijoissa Kemissä sekä seuran iltaharjoituksissa ajoittain apuvalmentajana.

Juha Lumijärvi

Juha toimii seuran kalpavalmentajana.

Historiallisen miekkailun päävalmentaja Antti Heitto

Antti Heitto

Antti Heitto valmentaa seuran historiallisen miekkailun ryhmää.

Viikinkimiekkailun päävalmentaja Jani Syrjä

Jani Syrjä

Jani valmentaa seuran viikinkimiekkailuryhmää, eli Pohjan Kaartia.

Carolina Sancho

Carolina Sancho edusti miekkailu-urallaan Espanjaa naisten kalpamaajoukkueessa ja on sen jälkeen toiminut valmentajana Madridissa ja sitten Oulussa. Tällä hetkellä Carolina ei valmenna. Hän on valmentanut Limingan Pistossa sekä pitänyt koulu- ja muita miekkailuesittelyjä.