Seura

Oulun Miekkailuseura

Seura

Terävässä seurassa vuodesta 2002

Oulun Miekkailuseura ry on perustettu vuonna 2002 edistämään ja kehittämään oululaista miekkailukulttuuria. Seura tarjoaa monipuolisen harrastusympäristön kuntoliikuntaan sekä kannustaa kilpailemaan kansallisella ja kansainvälisellä tasolla.

Oulun Miekkailuseurassa harrastetaan ja kilpaillaan niin urheilumiekkailussa, pyörätuolimiekkailussa, viikinkimiekkailussa kuin historiallisessakin miekkailussakin hyvässä hengessä ja viihtyisässä seurassa sekä laadukkaassa ja monipuolisessa ammattivalmennuksessa. Meillä jokainen saa harrastaa lajia kunto-, kilpa- tai huippu-urheiluna edellytystensä ja tarpeidensa mukaan. Oulun Miekkailuseura on lasten ja nuorten Tähtiseura. Miekkailussa alaikäraja on 5 vuotta eikä ylärajaa olekaan. Lajia voi harrastaa niin jalan kuin pyörätuolissakin.

Seuramme arvot ovat tasa-arvo, yhteisöllisyys, vastuullisuus ja kunnianhimo.

Seuran säännöt löytyvät täältä