Aikuisten miekkailukurssit

Tervetuloa miekkailun alkeiskursseille

Oulun Miekkailuseura järjestää aikuisten alkeiskursseja floretilla ja kalvalla.

Alkeiskurssin hinta on 50 euroa ja siihen sisältyy neljä opetuskertaa. Kurssilla opetellaan miekkailun alkeet ja kurssin jälkeen voi jatkaa miekkailua harraste- tai kilpatasolla. Alkeiskurssin vetävät kalvan ja floretin joukkueenjohtajat päävalmentajiemme Teemu Tokolan ja Javier Menendezin avustuksella. Lue valmentajistamme lisää täältä.

Miekkailun alkeiskurssille tarvitset mukaan omat sisäliikuntavarusteet. Oulun miekkailuseura lainaa kaikki tarvittavat miekkailuvarusteet alkeiskurssin ajaksi. Jos jatkat harrastusta alkeiskurssin jälkeen, suositellaan omien varusteiden hankkimista. Varusteiden vuokraaminen seuralta on myös mahdollista. Kurssille ilmoittautuminen tapahtuu SuomiSportin kautta.

Kysy lisää sähköpostitse miekkailemaan@oulunmiekkailuseura.fi.

Tervetuloa miekkailemaan!

Kurssikalenteri

Alkeiskurssien treenit

Aikuisten floretti
maanantaisin klo 18.00 – 19.30
torstaisin klo 18.00 – 19.30

Aikuisten kalpa
maanantaisin klo 18.00 – 20.00
keskiviikkoisin klo 18.00 – 20.00

Seuraa meitä somessa ja pysy kärryillä tulevista kursseista!